Sivut

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Arjen juhlaa


Livbox Elokuu saapui sopivasti ilahduttamaan minua kesälomani loppumetreillä. Lähetys näyttää varsin onnistuneelta. Tuotteet ovat hyvin valittuja, ne herättävät mielenkiintoni.


Clarins Gentle Foaming Cleanser on minulle tuttu. Se oli mukava yllätys. Tuote puhdistaa ihoni hellävaraisesti kuivattamatta. Kerrassaan loistotuote pintakuivalle sekaiholle. 20ml on runsas testikoko, joka on helppo napata mukaan vaikkapa kesämökille. Osaa tilaajista onnisti muita enemmän, sillä he saivat suuremman 75ml putsarin. Se olisi kelvannut minullekin ;)



Burt's Bees huulikiilto sopii hyvin kaltaiselleni huulikiiltojen ystävälle. Sävy on kaunis Blush 020. Kiilto sisältää aprikoosivahaa ja auringonkukkaöljyä, jotka pitävät huulet pehmeinä ja pusukunnossa :).




Greenland  Body & Massage Oil tuoksuu takapihamme vadelmapuskilta. Sarja on minulle uusi tuttavuus ja tutustun siihen erittäin mielelläni. Tämä tuli kuin tilauksesta, sillä minulla olikin tarvetta kunnon hierontaöljylle. Mieheni pitää vadelmista, joten toivon saavani niska-hartiahieronnan huomisen työpäiväni jälkeen :)



Bernard Cassiere Anti-stress suklaakuorinta ja Ahava Essential Day Moisturizer on testattu tänä aamuna. Suklaakuorinta oli herkullinen ja sopivan hellävarainen. Taidan hankkia tämän myös täysikokoisena. Ahavan kosteusvoide toimi hyvin kuorinnan jälkeen. Se jätti iholle mattapinnan, jonka päälle oli hyvä levittää meikki. 

Kaikki tuotteet tulevat käyttööni, joten Livbox Elokuu oli loistava. Oli hauskaa saada kaksi täysikokoista tuotetta ja lisäksi kolme hyvänkokoista samplea (15-20ml). Toivon, että Livbox Syyskuu jatkaa samalla tyylillä. Tasapuolisuutta toivoisin lisää.

Olen tilannut Livboxin täältä.

2 kommenttia:

  1. Suklaakuorinta kuullostaa ihanalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Jonna,

      Suklaa sopii minulle hyvin sekä sisäisesti että ulkoisesti :)

      Poista