Sivut

perjantai 17. lokakuuta 2014

Salainen jouluystävä



Minulla on salainen jouluystävä. Ystäväni lähettää minulle kolme noin 10 euron yllätyspakettia ennen joulua. Lähettäjä on minulle täysin tuntematon henkilö, hän paljastuu vasta viimeisen paketin jälkeen. Olen myös itse salainen jouluystävä jollekin toiselle. 
Idean takana on Kohti joulua -blogi.

Ensimmäinen pakettini saapui perille eilen. Se oli suuri ja painava - täydellinen joululahja. Kivoja juttuja oli paketissa niin paljon, etten saanut kaikkia edes samaan kuvaan. Ystäväni taitaa olla oikea joulumuori - ei kai kukaan muu saisi kokoon näin valtavaa jouluyllätystä jo lokakuussa :)




Oli ihania herkkuja.. suklaata ja mustikkateetä + teesihti. 

Suklaasta pääsi nauttimaan koko perhe. Teen ajattelin hörppiä ihan itse. 



Mukana oli myös tuoksupussi, valokuvankehys ja lasitaulu.
Olen keksinyt hyvän paikan jo kaikille kolmelle. 
Onnellisuus on elämäntapa - olen täysin samaa mieltä :)

Kiitos sinulle jouluystäväni <3

 Mitä pidätte ideasta? 


 

7 kommenttia:

  1. Ihana idea!! Rakastan lahjoja.. Tänä vuonna niitä jaetaan vaan paljon entistä vähemmän....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidän yllätyksistä, joten lähdin innolla mukaan. On myös kivaa antaa salaisia lahjoja :)

      Poista
  2. Aivan mahtava idea ja oli salainen ystäväsi saanut koottua pakettiin paljon kaikkea kivaa ja ihanaa. <3

    Kaunista viikonloppua terkuin Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen jo kokoamassa toista pakettia. Ehkä sujautan mukaan myös jotain messuilta löytyvää..

      Kivaa syysviikonloppua <3

      Poista
  3. Minulle uusi joulun odotus alkaa aina tammikuussa, on ihana ilahduttaa toista ihmistä, ei määrä mutta laatu ja välittämisen ajatus, ne merkitsevät, iloinen yllätys ja mikä vielä parempaa, salalahja! Sain juuri lahjan sisällä yllätyksenä salalahjan ja voi että se ilahdutti! Ihanaa sekin että täysin vieras ihminen voi laittaa niin ilahduttavan lahjan ajatuksella ihmiselle jota ei tunne... :)

    terveisin

    Saila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Saila :)

      On ihanaa antaa ja saada lahjoja. Eikä lahjan tarvitse olla kallis. Tärkeintä on, että sydän on mukana.

      Poista
  4. Ihana paketti ja ihanat kehykset =)

    VastaaPoista