Sivut

keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Puhdas+ kokemuksia, alevinkki ja ihana arvonta




Kirjoitin Puhdas+ Caps -tuotteista ensimmäisen kerran noin puolitoista vuotta sitten. Aihe on edelleen yksi blogini suosituimpia juttuja, joten siihen on hyvä palata. Puhdas+ on supisuomalainen juttu, joten siitä kannattaa puhua. Tuotteista on karsittu pois kaikki ylimääräiset lisäaineet, esim. sarjan kollageenijauhe sisältää vain kolmea ainesosaa.

Puhdas & Beauty Kollageeni & Tyrnimarja on tullut minulle hyvin tutuksi, olen käyttänyt sitä jo useamman purkillisen. En kuitenkaan käytä sitä jatkuvasti, vaan aina kun iho tai limakalvot tuntuvat kaipaavan lisää kosteutta. Aiemmin minulla oli tapana hoitaa samaa asiaa tyrniöljykapseleilla, mutta jauhe toimii tällä hetkellä käytössäni parammin. Jauhetta voi käyttää monella tavalla, minulle helpointa on sekoittaa se esim. smoothien joukkoon. Veteen tai mehuun jauhe sekoittuu huonommin, eikä kokkareita ole kiva juoda. Voit lukea lisää kokemuksiani täältä.




Puhdas+ ihonhoito on jäänyt minulta aikaisemmin kokeilematta, vaikka muistan lukeneeni siitä paljon hyvää. Onneksi tietämättömyys on kohta menneen talven lumia, sillä minulla on parhaillaan menossa Puhdas+ testi, joka pitää sisällään Puhdas+ Collagen Cream -voiteen ja Puhdas+ Collagen Serum -seerumin. Levitän seerumin puhtaalle iholle aamuin illoin. Seerumi sopii myös sellaisenaan meikin alle. Voide puolestaan on suhteellisen kevyttä ja hyvin imeytyvää. Puhdas+ ihonhoito vaikuttaa lupaavalta, jälkitunne on kivan pehmeä ja heleä, vaikutuksen tuntee heti. Tuotteissa on hyvin kevyt ja raikas tuoksu. 

Kollageeni imeytyy huonosti ihoon, sillä sen molekyylikoko on liian suuri, mutta Puhdas+ seerumin ja voiteen koostumus on mielestäni todella onnistunut. Oma pintakuiva sekaihoni sai uutta puhtia ja eloa. Tyrnimarja, biotiini, c-vitamiini ja arganöljy tekee selvästi hyvää aikuiselle iholle.




Hyvinvoinnin tavaratalossa on menossa Puhdas+ viikko (25.4-1.5.16), jonka aikana sarjan tuotteita voi ostaa -25% edullisemmin koodilla PUHDASVKO17. HT on hyvä, helppo ja turvallinen tapa ostaa, käytän sitä useamman kerran vuodessa sen edullisuuden ja bonuspisteidenkin tähden, joten voin suositella. Ajattelin hyödyntää alea ja ostaa tällä kertaa ainakin vitamiinisuihkeen, olo on sen verran voimaton kevätflunssan jälkeen.


Pidän Puhdas+ tuotteista, joten olen erittäin iloinen voidessani arpoa niitä myös teille. Kaksi onnekasta voittaa Puhdas+ tuotepaketin, jonka arvo on 50 euroa. En tiedä paketin tarkkaa sisältöä, joten kyseessä on yllätyspaketti. 
Onko Puhdas+ tuoteperhe teille jo tuttu?


1 arpa -> vastaus kysymykseen
2 arpaa -> olet blogini kirjautunut lukija


Onnea arvontaan,
voittaja selviää vappuaattona :)
Muista laittaa mukaan myös sähköpostisi. 




Sponsored

51 kommenttia:

  1. nyt täytyy tunnustaa, että on tuotemerkki, josta en ole koskaan kuullutkaan!
    ja mikäpä onkaan mukavampaa kuin yllästyspaketti...mukana siis ☺

    VastaaPoista
  2. En ole kovinkaan tarkkaan ko.sarjaan kerennyt vielä tutustua vaikka erittäin mielenkiintoinen tapaus onkin. Pitääkin katsoa jos nyt tuon tarjouksen hyödyntäisi ja hankkisi jotain testiin. :)

    Seurailen blogiasi bloggerin kautta. :)

    shimmerblinger@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen myös ihastunut tyrnikollageenijauheeseen, jonka ostin heräteostoksena alennuksesta. Puhdas-tuotteet vetoavat todella vahvasti! Seurailen bloglovinin kautta, msesmsesmses@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  5. Olen yhden satsin kokeillut tuota Puhdas+ jauhetta ja olisin sitä kokeillut mielelläni kauemminkin, koska yksi purkillinen ei riittänyt tarpeeksi hyvin tulosten saamiseksi. Tuo seerumi kuulostaa todella mielenkiintoiselta, väsynyt iho varmasti tykkäisi! Mukana siis kahdella arvalla. :)

    VastaaPoista
  6. Puhdas+ on tuttu vain nimeltä, tuotteita en ole vielä testannut.
    Olen lukijana bloglovinin kautta.
    haaruhainen@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Kahdella arvalla mukana. Iloista Vappua!
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Mukana arvonnassa kahdella arvalla! Olen joskus käyttänyt kollageenituotteita, mutta en tätä merkkiä, josta olen tosin lukenut.

    dzinni@europemail.com

    VastaaPoista
  9. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :) Puhdas+ on uusi tuttavuus. /jani.koskinen83@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Puhdas+ on tuttu merkki, ja minulla on yksi Puhdas+ kasvoöljy. Olen lukija, joten kaksi arpaa :)
    kivipuuteri(a)gmail.com

    VastaaPoista
  11. Ostin alkuvuodesta alesta pari Puhdas+ kasvoöljyä. Tällä hetkellä käytössä on tyrnikasvoöljy ja siitä olen tykännyt kovasti.

    emmi.tolonen (a) netti.fi

    VastaaPoista
  12. Ei ole tuttu ja luen Bloggerin kautta eli kahdella mukana. :)
    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
  13. En ole vielä ehtinyt tutustua!
    Kahdella mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Täytyy tunnustaa, etten ole aiemmin kuullutkaan kyseisestä tuotemerkistä, mutta ensivaikutelma on kyllä houkutteleva. Yhdellä arvalla mukana!
    meoj_@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Tuttu on muutamasta blogista ja mainoksesta, muuten ei.
    Kahdella mukana.
    heli.studiokaira@gmail.com

    VastaaPoista
  16. tuttu on, vitamiineja käytössä:), yhdellä mukana
    sartzu ät kymp.net

    VastaaPoista
  17. Ihan tuore tuttavuus!
    Yksi arpa.
    hulamaja ät gmail piste com

    VastaaPoista
  18. Olen kuullut ko. tuotesarjasta, mutten ole vielä kokeillut.
    Olen rekistöröitynyt seuraajasi nimimerkillä anur, eli kaksi arpaa.
    anuroininen at hotmail dot com

    VastaaPoista
  19. En ole koskaan kokeillut tuotteita, mutta mainoksia nähnyt useamman kerran. Kiinnostavat kovasti! Mukana kahdella arvalla :)
    kipuajaposkipunaa@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Ei ole tuttu, mutta osallistun arvontaan yhdellä arvalla. hippu@outlook.com

    VastaaPoista
  21. Olen aiemmin lukenut hieman ravintolisistä, mutta ihonhoitotuotteet eivät ole tuttuja.
    Seurailen bloglovinin kautta nimimerkillä j.m.9, sposti lumi.us11@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Ei ole tuttu, en muista edes kuulleeni aiemmin. Seuraan Bloglovinin kautta. nittanne(at)gmail.com

    VastaaPoista
  23. olen tutustunut tuotteisiin lukemalla, mutta en ole kokeillut. kiinnostais... kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  24. hei, yhdellä arvalla mukana. kyllä on tuttuja juttuja :)

    mummo67@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Ei ole tuttu merkki. Mukana kahdella arvalla.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  26. Tuttu merkki, jolta olen vitamiinivalmisteita käyttänyt. :) Kahdella osallistun kuvaan arvontaan. (piivoitto@gmail.com)

    VastaaPoista
  27. On tuttu, Boulardii-kapselit ja hiustenhoitotuotteita olen käyttänyt. Kollageenijauhe kyllä kiinnostaa! Olen kahdella arvalla mukana :)

    salkanposti@gmail.com

    VastaaPoista
  28. On tuttu, kollageenijauhe on koristanut kaappiani jatkuvasti kohta kaksi vuotta. Kahdella arvalla mukana.

    hakusanarakkaus(at)gmail.com

    VastaaPoista
  29. Ei ole itsellä tuttu :) Kahdella arvalla mukana

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Ei ole tuttu sarja, olisi kiva kokeilla :)

    VastaaPoista
  31. C-vitamiinijauhetta olen kokeillut, en vielä muuta. Sarjasta olen kyllä kuullut paljon hyvää ja tuotteita selaillut. Jotain kollageeni tuotetta houkuttelisi kokeilla. Kahdella arvalla mukaan :)

    VastaaPoista
  32. Ei ole tuttu ja olisi kiva testata
    2 arvalla mukana lukijana bloggerin kautta nimimerkillä eekku80
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  33. Ei ole tuttu ennestään :)
    Kaksi arpaa. :)

    VastaaPoista
  34. Uusi tuttavuua, tyrnituotteet kiinnostavat. Kahdella mukana.
    karhuoja@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Ei ole tuttu, mutta kehuja olen sarjasta kuullut. Olen lukija bloggerin kautta. neitiminttukihara (at) gmail.com

    VastaaPoista
  36. Ei ole vielä tuttu, mutta erittäin mielelläni kyllä tutustuisin! Yhdellä mukana :)
    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Olen lukenut tuotteista, mutta käyttökokemusta ei ole. Kiinnostaa. Kahdella arvalla mukana; Blogger. 66aurinkoinen@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Kahdella arvalla mukana. Olen lukenut Puhdas+ tuotteista aiemminkin, mutta itse en ole niitä kokeillut :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Kahdella mukana! :) Yhden purkillisen olen ostanut ja hyväksi havainnut. :)

    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  40. Puhdas+ tuoteperhe ei ole ennestään tuttu, mutta haluaisin kyllä kovasti kokeilla! Osallistun kivaan arvontaan yhdellä arvalla.
    T: Miukkis
    birgit82@suomi24.fi

    VastaaPoista
  41. Ei ole ennestään tuttu :) kaksi arpaa.
    mar.marttinen(at)gmail.com

    VastaaPoista
  42. Hieman kuulostaa tutulta tuotemerkiltä näin ihan nimenä vain, mutta aivan varma en ole. Seuraan blogiasi Bloglovinin kautta. :)
    cherrycloud@luukkku.com

    VastaaPoista
  43. Ei ole tuttu tuotemerkki. Seuraan facebookin kautta.

    kirjakettu@suomi24.fi

    VastaaPoista
  44. Joskus hämärästi muistan kuulleeni tuotteista, mutta omaa kokemusta niistä ei vielä ole. Mukaan kivaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kahdella arvalla, kiitos =). Kirjauduin lukijaksi.
      -Siinatar-

      Poista
  45. Merkki on nimeltä tuttu, mutta en ole testannut tuottteita. Olen Blogger-lukija, joten kahdella arvalla mukana.
    pokkaritaivas(a)gmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen kuullut kehuttavan tuotteita! Luotan myös sinun arvioosi. Löysinhän elämäni parhaimman meikkivoiteenkin suosituksestasi ( Bottega Verde) :)
    Mukana ilman muuta...nyt pitää tarkistaa olenko lukijasi. Näin uskoisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollutkaan, mutta nyt olen. En kehtaa kuitenkaan osallistua kuin yhdellä arvalla!
      Kisuille terveisiä.

      Poista
  47. Arvonta on päättynyt. Kiitos kaikille. Palaan asiaan huomenna :)

    VastaaPoista